Badanie i rozwój
Pneumatyczny układ hamulcowy ciągnika
Optymalny rozwój układów hamulcowych Atzlinger do ciągnika był możliwy dzięki:
-
50 lat doświadczenia w tworzeniu instalacji pneumatycznych
-
własnemu działowi konstrukcyjnemu i rozwoju
-
wykwalifikowanym pracownikom
-
komponentom wysokiej jakości jak Wabco, Knorr Bremse, Haldex
-
konstrukcjom 3D Cat
-
nowoczesnej technice pomiarowej
-
obliczaniu parametrów układu hamulcowego
-
idealnemu dopasowaniu do pojazdu
-
własnej produkcji z wysokiej jakości maszynami
-
homologacji producentów/importerów
Proces rozwojowy ewoluował przez lata i był wspierany przez wieloletnie doświadczenie, tworzone listy poszczególnych procesów. Wszystkie nowe, wymagane prawem przepisy, potrzebne pomiary i testy są przeprowadzane w firmie i dokładnie dokumentowane. W ten sposób kontrola TÜV, w przypadku producenta jak i doposażenia, jest zapewniona.
Pneumatyczny układ hamulcowy przyczepy
Atzlinger wspiera licznych producentów przyczep i urzadzeń przy koncepcji i rozmieszczaniu systemów hamulcowych.
Rozwijane są systemy hamulcowe w różnych wersjach, do wielu zastosowań począwszy od najprostszych przyczep 1-osiowych, przez tridemy, aż do ciężkich maszyn stosowanych w rolnictwie.
Warianty wyposażenia:
-
system 2-obwodowy
-
automatyczny zawór spustowy
-
cylindry tłokowe lub membranowe
-
ręczny lub automatyczny regulator ciśnienia (ALB)
-
zawór regulujący
-
mechaniczny lub sprężynowy hamulec postojowy
-
zawieszenie pneumatyczne
-
system ABS-EBS
Zastosowanie:
-
przyczepy do transportu
-
przyczepy leśne
-
prasy belujące
-
ciężkie urzadzenia wykorzystywane w rolnictwie